Eerste Stappen

3.3. Aanpassen van de Basisinstellingen

Het aanpassen van de basisinstellingen gaat als volgt:

  1. Klik op het Systeemmenu pictogram aan de rechterkant van de menubalk. Klik op Instellingen uit het menu.

  2. Klik op Basisinstellingen in de zijbalk.

  3. Wijzig de instellingen.

De volgende instellingen zijn beschikbaar.

Opmerking: Afhankelijk van de configuratie van de groupware, kunnen sommige instellingen niet beschikbaar zijn.

Taal

Bepaalt de taal van de gebruikersinterface.

Tijdzone

Bepaalt de tijdszone waarin alle tijdsgebonden elementen plaatsvinden.

Verversingsinterval

Bepaalt de tijdsinterval voor het ophalen van nieuwe objecten van de server.

Thema

Bepaalt het kleurenschema voor de gebruikersinterface.

Hoog contrast thema

Geeft aan of een hoog contrast thema gebruikt wordt voor het tonen van het huidige thema.

Standaard app na aanmelden

Bepaalt welke applicatie u het eerste ziet na het aanmelden.

Automatisch afmelden

Geeft aan of u automatisch wordt afgemeld als u de groupware niet gebruikt voor een specifieke periode.

Automatisch het meldingengebied openen

Geeft aan of het meldingengebied automatisch geopend moet worden als er nieuwe meldingen of e-mailberichten worden ontvangen.

Toon desktopkennisgevingen

Geeft aan of u een desktop notificatie voor nieuwe e-mailberichten wil ontvangen.

Mijn contactgegevens knop

Om uw persoonlijke contact gegevens in het globale adresboek te wijzigen, moet u op deze knop drukken.

Wachtwoord wijzigen

Om uw wachtwoord te wijzigen, kan u op deze knop drukken.